Onsdag 10/10 -12

Vart ingen träning igår, ingen bio heller.. Somnade 20.00 och vaknade ca halv 12.. Hmm inte okej!! Somna om typ direkt och hade till och med glömt ställa klockan så kvart över 6 ringde Daniel och sjöng för mig.. Bara att kliva upp och stressa till jobbet då. Hahaha snacka om slut tjej. Har inte haft nå hjärtklappningar idag iaf så de är bra :) men efter 10 får jag inte äta nå för ens i morgon efter jag gjort lite prover till jobbet så får se till att äta rejält innan då :) träning blir det idag iaf fast jag varken vill eller har lust längre egentligen.. Men Aja..

Sjukt irriterad över alla jävla putande läppar på alla jävla bilder överallt iaf! Sluta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0