Torsdag 26/1 -12

Jaa jag kan ju inte säga mer än WIIIHOOOO VILKEN JÄVLA LÖN!! Vart så chokkad när jag öppnade kuveret och såg vad jag skulle få så jag va tvungen att kika igen.. Ja jag är mer än nöjd om man säger så.. Trodde jag max skulle få 14000 men jaaa detta va så mycke bättre :) Underbart iaf :) Bara körkortet att sattsa på nu sen blire truckkort och lägenheten väntar jag lite till med utifall det blir kollektiv till sommaren ändå :P
Sista arbetspasset ikväll nu då.. :) Sen blir det helg och till veckan blire dagpass som gäller.. Jesper ska dock inte jobba men ska få jobba med Emma H iaf så :P Efter jobbet igår så drog jag och Peep till max och käkade lite där trotts att man va svin mätt, sen spårade det ur totalt för oss skrattade åt allt och när vi skrattade vart det som värsta panikskrattet typ, svårt för att sluta.. haha all fika och allt godis pumpades väl igång då så det vart överslag och total kaos.. Men roligt vare iaf :D Har lite planer inför helgen iaf så hoppas de håller i sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0