Tisdag 27/9 -11

Kan ju inte bli mer än glad när man får pengar alltså :) + att man fick från 2 ställen.
UNDERBART!! Kanske blir den dära resan snart då och hälsa på mina saknade
vänner i Grand canaria. Läre ju passa på när man äntligen har pengar ju. :) hihi
Händer inte så mycket i livet just nu än att man försöker på nå vis få dagarna att gå
Tvingar Jesper att vara med mig när han inte jobbar typ.. haha Fan läre få jobba
jag oxå tycker ja så jag slipper ligga hemma som en död fisk. haha
--
Att man från att skita i en människa totalt i 3 dagar till att hysteriskt ringa 3 gånger intensivt
till att byta igen och skita i en totalt igen förstår jag inte. Vad är människan ute efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0