Lördag 3/9 -11

Spontantrippen vart som så här.
Västerås på onsdagskvällen, sov över hos Natalie. Vi va säkert vakna till halv 4 eller så.
Steg upp halv 9 på torsdagen och åkte till Örebro och badade på äventyrsbad fram till klockan
4 då vi kom på att vi skulle ta Borlänges äventyrsbad oxå för det låg ändå på vägen hem så
av stress drog vi vidare dit och hann bada där i ca 1 timme och 15 min, men fan va de va värt :D
Sen åkte vi till Falun och käkade lite innan vi tog sista biten hem till Bollnäs. Va kaos efter Falu vägen
iaf, fetaste dimman och kassaste vägen så körde i 20km/h as länge sen började vi skrämma upp varandra
att vi va i nån jävla skräckfilm oxå haha Malin va sjukt rädd. Men de va sjukt roligt att åka iväg iaf :D Fick
ihop 1100kr till resa och allt så vart typ 200kr att ta från egen kassa. As billig tripp det ju :D Lyx :D
Igår (Fredag) Så vart det spelkväll iaf, skit roligt vare :D Jag va så jävla pigg så jag kunde inte somna
förän typ 6 halv 7 i morse vilket va lite jobbigt för klev upp 11.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, låter som ännu en nykter helg iaf :P hehe längesedan jag festa nu
tycker ja.. Men sommaren är ju över så då tappar man suget lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0