Fredag 3/9 -10 Update

Jäla trevlig dag då :) Vaknade vid 8 och bara mös på med Kattis sen kom pappa och hämtade
mig så åkte jag hem till mamma och pappa, käkade frulle och fräschade upp mig lite sen
ner på stan för att gå på Arbetsförmedlingen, va där i ca 20 min sen gick jag hem till Kajsa
för att plocka upp Jesper och Kajsa så vi kunde käka lite lunch på stan :D Mats kom oxå och
joinade oss så det va trevligt :D Efter det så kom Malin och vi gick lite på stan alla utom Mats
då som va tvungen att åka tillbaka till arbetet.

Snart så kommer Krille och hämtar upp mig och syster så ska jag, Johan, Zandra och Krille
hänga hemma hos dem och bara mysa på. Blir film, god mat och prat :D

I morgon så ska jag antingen till Huddik med Sega.? eller så blir det kanske till att hänga med
på fest i Bollnäs. Malin och Anki´s fest då. Blir att åka till Söderhamn eller gå ut i Bollnäs.
Blir nog att man drar på deras fest ;) hehe kul kul kul.. Känner att det äntligen börjar bli en
nedförbacke så jag mår bra :D

Kommentarer
Postat av: freddan

hej sanne det var ju några år sedan vi träffades du var inte så gammal då men du var ju mycket söt tyckte jag då men du ser mycket bra ut i dag med ser jag ..

2010-09-04 @ 00:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0