Torsdag 11/11 -10

Hunnit med lite idag iaf :) Klar med CV och PB iaf. Övninskört lite :)
Mamma va as nöjd med mig, hon skrek att jag skulle gasa på och härja
så jag skulle få sladd så jag fick känna på lite :) Kul de ju. haha
Sen kanske det blir en promenad? om inte vet jag inte vad jag ska
göra för någonting.
I morgon ska jag på kalas, ska nog försöka hitta på någonting med
Jesper oxå :)
Skulle ha åkt till Sundsvall på lördag men vill inte åka själv dit så
blir nog lite pulkaåkning och sånt i helgen ist :D hehe Inge riktigt
planerat ännu men jag ska nog vara nykter iaf :D

Jag undrar varför det är så mycke snack men ingenting händer?
Undrar även är inte 1 bra nog? räcker inte det? Varför kan inte
alla bry sig om sitt ist för att älska andras olycka? Varför får man
aldrig som man vill? att få vara lycklig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0