Onsdag 24/11 -10

Spelar ingen roll hur bråket startar eller vad det handlar om är det alltid jag som får åla mig
tillbaka och försöka lösa allt och be om ursäkt. Det är lite tröttsamt. För jag vet att det är inte
bara mitt fel. Det är ju inte mitt fel att jag inte kan lita på dig. Man måste offra lite för att få det bra.
Jag vill att du ska offra att ha behov av "tjej kompisar" så jag ska kunna lita på dig. Jag vill vara ditt
allt, vara i centrum, känna mig älskad, känna att det är verkligen mig du vill ha, mig du vill vara med.
Så länge allt annat är så mycke viktigare så kommer jag inte kunna känna någonting utav det.
Jag ger dig chanser på chanser att bevisa men du tar dem inte på allvar? Kanske dags att växa upp och inse
att jag faktiskt kanske är värd att offra lite saker för. Jag vet inte hur jag ska kunna uttrycka mig själv.
Du har alltid gått först för mig och jag hoppas jag kommer gå först för dig oxå för kärleken är så pass viktig
för mig och jag vill inte slösa mig själv och det jag har att ge på någon som inte vill detsamma som jag vill.
Som är redo att sattsa lika hårt som jag. Hoppas du läser detta, hoppas du någongång kan inse att jag har rätt och förstå dig på mig.
------------------------
Oj fan va klockan springer iväg.. Emma Turesson kommer ju snart och hämtar mig så vi ska iväg och träna.
Är så glad att någon vill träna med mig så jag inte har kastat bort pengarna på ingenting. Sen ska jag iväg och prata tror ja? om det finns tid för mig? Hoppas vi kan finna en lösning för oss båda som fungerar. Sen blire väl inge speciellt tror ja? Dryyyg vecka detta.. Inge kul som händer :(

Kommentarer
Postat av: elin

okej. ;) hehe, visst är han!

2010-11-24 @ 17:30:53
URL: http://eliinarvidsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0