Onsdag 17/11 -10

Vissa människor är bra falska alltså. Vill egentligen om det nu
vore lagligt dänga på dem som är falska och helt cp skadade i
huvudet riktigt hårt.
Om jag fick två val där det stod mellan att ha kontakt med
massa killkompisar eller ha tjejkompisar och en underbar
pojkvän skulle jag välja alt nr 2. Men det är väl bara jag
det? Så mycke tror jag på kärleken och är redo att
sattsa för. Men man vill inte gå all in alldeles själv. Man
vill veta att den man går all in för oxå gör detsamma.

Sitter hemma hos mamma och pappa nu iaf, kom hit för
ca 30min sen. Sov hos syster inatt så åkte med henne
hem när hon ändå skulle in och jobba.
Ska ner på stan klockan 1 idag iaf sen hoppas jag på lite
träning. Sen blire käk och umgås med tjäjjerna :D hehe
Men nu ska jag krypa under täcket och kanske somna om
till en film eller så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0