Fredag 26/11 -10

Nu har jag bestämt mig att försöka vara positiv. :)
Fastän det finns endel att gnälla om och så.. Men det
kommer jag inte att göra!

Hoppas på att det blir lite träning idag iaf :) annars kanske man kör
i morgon då? Vill köra 3 pass i veckan iaf för de e lagomt de.
Fick lite träningsverk sist, härligt de :) haha
Idag ska jag... hmm.. jag ska.. Fan jag vet inte nå alls jag
ska göra. Eller joo.. Ska fixa papper och skit så man kanske
kan få lite pengar från alfa kassan eller a kassan. Vet inte vilket
av de. haha men ska fixa med lite sånt iaf :)

I morgon blire fest->Gävle->fest i gävle oxå-> sen vet jag inte.. haha
Ska bli kul :) Fast jag blir nykter såklart :) Får ut så mycke mer av helgerna
när man är nykter oxå så.

Hajj da...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0