Söndag 31/1-10

Just nu har jag bara tagit 1 snus varje dag så det går bra iaf tycker jag :)
1 snus räcker absolut jätte bra för mig också. Har ingen egen dosa men
tar en när jag är hem iaf. I can do it.

Igår så kollade jag synen till körkortet då, behöver inga glasögon.
YES!! Sen åkte vi till Sundsvall, ÄLSKA SUNDSVALL!!

Idag så lagade vi mat tillsammans vart faktiskt gott :) Färsk pasta,
sås och fläskfilé. Trivs enormt bra med dig iaf, går inte att beskriva.
Trodde inte jag skulle kunna känna såhär så fort, helt sjukt.

Nu är han och tränar så då passar jag på att vara hemma en stund.
Ska ta och umgås med mamma och pappa nu.

Jobb i veckan (kväll). Klippning i morgon.
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0