Lördag 13/2-10

Hel lyckad dag/kväll igår. :)
Vid 4a åkte jag, Moa och mamma ner på stan.
Mamma och Moa gick in på systemet medans jag sprang
upp till Mats och städa det jag hann. Sedan gick vi och
kolla på underkläder till mig och efter det en alla <3 dag
present till Matsen. Sen efter jag hade ätit kom mina
två kusiner och hämtade mig så åkte vi på Dollar och
handlade, vart en jäla massa ljuslyktor för mig som
jag ska ha i morgon. :) Ner på stan, solade, hyrde
dosor, hem till Mats och spelade tv spel, umgicks
och hade det väldigt trevligt tycker då jag iaf :) Skönt
att få umgås med lite folk tycker jag. hehe

Idag är det som så att det blir fest för hela slanten :)
Börjar kanske vid 4-5 åker iväg på galan vid 7 så
blir det 3 rätters middag där och fest :) Hoppas på
en hel bra kväll iaf, men det får man alltid med
brudarna så jag borde inte vara orolig ;)

Saknar dig <3 Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hade riktigt trevligt jag :)

2010-02-13 @ 10:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0