Fredag 12/2-10

Sötaste jag fick då.!
"Sanne nu är det så här. Jag tycker om dig skit mycket och
då menar jag verkligen skit mycke. Jag kommer verkligen
satsa 110% på dig och kommer inte sabba det med något
jävla strul om du tror det. För tjejer som dig växer inte på
träd. Du är hur trevlig, lugn, hjälpsam, söt, snygg, gullig
som helst m.m. Och du har skit trevlig familj som jag tycker
skit bra om. Jag är inte 18 längre och vill leka utan jag
vill ha något stabilt och det tror jag att jag kommer att få med
dig. Hoppas du inte går och är orolig eller tänker massa medans
jag är här och hoppas du kan lita på mig <3"

Ja hur svarar man på nå sånt underbart då? Aldrig varit med
om så många och fina ord, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
--------------------------------------------------------------------------
Men iaf i natt vart man väckt av att Mats ringde vid 1 på natten.
Då skulle han snacka med mig, hmm jag som skulle upp halv 6
va kanske inte den trevligaste precis. Sedan vart man väckt vid
kvart i 5 på morgonen också av ett sms från Mats. Va svårt att
somna om efter det men jaa.. Nu är det helg iaf så ska inte klaga
alls. Ska vara med Kusinen idag men först ska jag och mamma ner
på stan, kanske kolla efter nå till alla hjärtans dag oxå, får se.
Sjukt mycke energi har jag nu iaf så hoppas jag och Rebecca kommer
på nå kul att göra :D Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0