Onsdag 8/12 -10

Äre bara påhitt eller? Om inte.. Vafan ska folk lägga sig i vad jag gör?
Om jag skulle träffa nån kille varför ska andra bry sig om det då för?
Jag får lixom inte ens åka på myskväll med min kusin.
Irriterande.! Snacka om att man lessnar på Bollnäsmänniskorna.
Bollnäs själva staden är rätt mysig men finns dock inte så mycket
att göra. Ska fan ta och starta ett litet downtown för oss äldre. Biljard,
dricka lite och lite andra små saker man kan hitta på :) Skulle nog vara
någonting det :) Som Gumpels fast för oss "äldre" då.

Va iaf med Rebecca igår efter hon hade slutat jobba, kollade på en film, eller
ja vi snackade mest och filmen va igång. haha skönt att prata av sig lite
tycker jag :) Sen kom Erik en sväng och efter det åkte vi lite bil och
härjade runt :) Drygade oss mot Moster och Kusin Mathilda :D hehe

Nu väntar jag på att vi ska åka ner på stan för att uträtta ärenden sen
luncha :) Jag bjuder på lunchen. hehe

tjarå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0