Fredag 16/4-10

Mats kom precis och hämtade mig igår så hann inte skriva klart skulle iväg och handla så..
Justeja.. Kul att vara med kusinerna ja, joo för man kan larva sig och jaa flumma omkring :)
Det gillar jag :) hehe sen så har jag träffat jesper en snabbis oxå, Malin och jag gick till jobbet
i Tisdags klockan 7 på morgonen sådär då bara :) va faktiskt riktigt skönt. hmm..
Igår så va jag, Mats, Rebecca och Mathilda och bowlade. Mats och Rebecca va så kaxiga innan medans
jag och Mathilda typ visste att vi skulle losa. Men pang ping pong så vann jag alla "omgångarna" och jag som aldrig vunnit någonsin förr så jag vart svin glad och lite kaxig kanske ;) hehe men det va kul att bowla iaf :D
Idag är det fredag ja.. De jag känner jobbar så jag vet inte hur jag ska sysselsätta mig. Har iaf jobbat och plockat rent, bäddat rend och tvättar just nu hemma hos Mats så...
I morgon blir det nog Boda borg med Mats, emma och hennes kille Niklas. Hoppas det blir av för det skulle vara kuuuuul :D hehe Nog snackat nu.. får uppdatera lite oftare ist kanske :D shulululu.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha bara ren tur ;) Får glädja mig med att jag vann förr!

2010-04-17 @ 16:27:03
Postat av: Sanne Karismaa

Haha jaa det får du göra :) Tur? jag va ju grym. haha

2010-04-17 @ 21:39:25
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0