Torsdag 24/9

Sista kvällen ikväll :)
WIIHOOOO.. fick lönepappret
igår, 8400 någonting kommer jag
få för dessa två veckor. Ska få
jobba vecka 41 oxå. Blir kväll
så oxå :)

Jobbdag 3 Avklarat!
Igår höll jag på att dö de första 6 timmarna.
Sen de sista 2 timmarna ville jag bara
ta livet av mig. Kunde inte ha jobb skorna
på mig för jag fick för jävla piss ont
i fötterna så jobbade utan (vilken man
ikke får), trodde inte att jag skulle få
åka hem någonsin så jaa kollade
på den dära jädrans klockan hela
tiden. Drygt när det blir sådär tycker jag.

Men va vaken till en 3 igår kväll och klev upp
klockan 12.00 idag. blir väl typ bara äta och
ta det lugnt sen åka och jobba.

På lördag ska jag och mamma ha en bakdag,
ska baka morotsbröd och bullar och ja en
massa annat. Kommer bli kanon :) btw.
jobbar inge nästa vecka, kanske jag skrev?
Iaf jätte skönt att inte behöva jobba då
efter som om att jag ska klippa mig
och så.. näe nu räcker det för idag.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Hehe, nej, min kompis :) Jakob är min killes bästa vän :)

2009-09-24 @ 12:31:10
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Fan vad härligt att jobba och få dessa pengar, jag vill också! :P

2009-09-24 @ 12:32:11
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Ja, det är ju så. Annars vore det lämpligt att bara gå hemma och tjäna pengar ändå :P

2009-09-24 @ 13:12:15
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0