Tisdag 8/9

Tjo.
Igår så kom Rebecca och hämtade mig strax efter
16. så åkte vi till Doris och lämnade tillbaka
hennes hund. Efter det hämtade vi upp Mathilda
och åkte iväg och bowlade. Gick verkligen inge bra
alls för mig e. Men vann iaf näst sista bara för att
jag fick 3 strickar på de tre sista rutorna så att säga.
Efter det iaf så åkte vi till Rebecca och sov över där.

Idag så åkte jag hem klockan halv 9, Rebecca skulle
iväg på nå och Mathilda skulle till skolan så jag åkte med.
Erik låg och sov såklart :) hihi Gick på en lång promenad
med mamma & Thage iaf. Vart jätte trött efter men har
inte sovit ännu så blir väl en tidig kväll ikväll.

Skickat mail till Ellinor oxå. Fått svar idag att hon skulle
höra av sig om det blev nå mera jobb. Hoppas på det bästa
nu då bara. Erik är och jobbar nu men slutar 19.00 så.
Har fixat lite filmer så blir väl till att kolla på några sånna då :)

Cyaaa.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0