Tisdag 29/9

God dag :P
Har inte så mycket att skriva idag känner jag
men skriva måste jag.
Vaknade iaf av att mamma kom in med ett
packet som va Eriks och där låg Need for speed
shift som han har väntat på nu. Han flög
upp ur sängen och började spela med en
gång, lilla bäbisen min :P hahah
Idag ska jag bara sola sen ta det lugnt.
Försöker bli brun och fin tills helgen
(LÄNGTAR SÅ). Ska väl kanske testa
Eriks nya spel oxå när han är på sin
lillasyster Ebbas kalas. Och i morgon
ska jag till Stockholm iaf, träffa syster
och så :) Ska bara iväg över dan.

Det  var allt för nu. Puss

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Hihi, ja ^^

2009-09-29 @ 13:33:20
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0