Fredag 4/9

Hellu.
Just nu sitter jag vid datorn. Har precis fixat mig.
Ska med mamma och Moa på trav för att äta där.
Erik är på stan med sin mamma för att fixa skatte
pengarna. Så nu blir han ännu rikare den
jävla horungen. hahahah Börjar bli less på att
bo hemma hos mina föräldrar utan jobb.
Frågade Erik igår om han skulle kunna tänka
sig att flytta. Men han sa att han inte visste,
det svaret får man ofta höra vilket är svin drygt.
Kollade lite vart de sökte truckförare och det fanns
mest i Umeå, Stockholm och Skåne. Och jag vill
absolut inte flytta dit. Sen fanns det inte så mycke
annat jobb som passar mig. Vill ju inte bli försäljare så.

I morgon blir det nog krogen, men vet inte ännu hur det
blir. Svin drygt att inte veta. Jag som är en liten planerare.
Om det inte blir krogen så följer jag absolut med
Rebecca + gäng till Gävle för att handla lite kläder :)

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Ja, va fan man vill ju kunna se ju :( Som nu såg inte jag din kommentar, utan var tvungen att gå in på "kommentarer" drygt satan.

2009-09-05 @ 10:19:07
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0