Onsdag 14/10

I morgon får man lite pengar iaf. Fast de försvinner fort.
Anna hall ska ha 150kr och Erik 500 så kommer bara ha
350 kr kvar eller nå sånt. Men får hoppas det räcker
ett tag iaf då. haha

Jobba ikväll iaf då :) Känns så skönt att man får jobba lite nu.
2 veckor kväll det blir pengar det :D hehe Då ska jag iaf
passa på att köpa ett par snygga skor och ett par
vinter skor kanske..? Sen ska jag nog försöka
lägga in lite pengar på sparkontot oxå.

Nu sitter jag iaf med blekmedel i håret (endast botten)
ska strax gå och duscha ut det. Är svin trött idag, somnade
vid 03.00 igår kanske och vaknade 09.30 för mamma
skulle bleka håret på mig och sedan sova för att hon
har jobbat natt.

Slut för idag vi ses i morgon hare så bra :D

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Ja, gör det :) Njä, 530:- för ett par skit snygga jeans är inte dyrt. Såfin tar ju minst 600:- för typ ett par halvdanna osköna jeans med hög midja. Sen tröjor/tunikor är från 275-500:- Och då är det värt det. Dom är super sköna, snygga, varma, och kommer från London :)

2009-10-15 @ 16:30:38
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0