Söndag 8/11

Har sååå tråååkigt!!
Erik är hos sin pappa för att fira farsdag, han ska sova där.
I morgon vet jag inte alls vad som händer.
Tisdag så ska jag kanske bowla med Malin :D
Onsdag vet jag inte vad som händer.
Torsdag ska jag,mamma och kanske pappa åka ner till Zandra.
Sedan blire fest och mys hos Zandra till helgen.

Vafan jag måste verkligen få jobba, får nå fel av att sitta hemma
bara. Är så enormt rastlös. Och jag behöver pengar oxå!
Kristina sa att det skulle bli mycke jobb nu och det trodde
bergström oxå, men inte fan får man jobba! Men hoppas
det blir nå iaf v.47 och frammåt iaf. hoppas hoppas hoppas!
håll tummarna för mig nu fifaan :D haha


Jaa efter som om att jag inte gör så mycke om dagarna så har
jag inte så mycket att skriva heller.

Men i morgon kommer nog mina 2 sista tröjor som jag köpt.

Cyaaaa!

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Tack! Jag mår mycket bättre nu :)

2009-11-09 @ 22:45:08
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0