Dålig Dag!

Idag är det en dålig dag för Sanne, Även fast folk säger saker till en på skämt så tär det på en efter ett tag.
Samma skämt som kommer oftare blir tillslut som en Sanning. Ibland blir det för mycket, men vad ska man göra? De säger det som ett skämt och jag kan göra samma sak också fast jag inte vill nå ont. De kanske tänker samma sak? Men Det blir iaf jobbigt efter ett tag av "Du är tjock, Kort, Dum, Fattig" osv. Alla de skämten blir bara svårare och svårare att ta som ett skämt. Det finns förklaringar till att jag är "fattig" ibland, det finns förklaringar till varför jag är kort men det är sånna saker jag inte orkar dela med mig av, Skulle ändå inte ta slut. Näe jag hoppas allt känns bättre snart, efter några tårar så släpper nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0