Tisdag 18/8

Nu sitter Erik och spelar Rock band och jag sitter vid datorn.
Vi åkte hem idag från Grannäs för att Hägglund skulle åka
och lägga golv på nya krogen vid tuppz. Har ingen aning
alls när han slutar så vi blir nog i Bollnäs inatt och åker
tillbaka i morgon då isf.

Var svinrädd igår jag på kvällen, eller vi alla var nog lite rädda.
Var verkligen becksvart + att det finns björnar där. haha
Dassen ligger i en lada så man måste gå kanske 50m
max (dålig på att gissa avstånd) för att komma dit.
INTE KUL, jag som hatar vilda djur. Men som tur är
har vi inte sett någon ännu :D Puuh säger jag då bara.
Finns en pytte pytte liten tv där oxå :) mys att ha på kvällen
vi kan titta på 1an och 2an + att det är bara svart vitt :P
Svin hungrig nu jag så kanske ska ta och äta nå? hehe

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0