Stugan utan el.

Klockan är nu kvart över tolv på kvällen.
Och jag anser att det fortfarande är Söndag. :)
Idag har man inte gjort så mycket alls, mest gått
omkring i långkallingar heladagen.
Jesper kom förbi och vi spelade kort och kollade
på film. Han är ju rå allt för rolig :)

I morgon så fort Hägglund kommer till Bollnäs så
ska vi åka till Eriks utan el stuga. Kommer bli
svin härligt :) Tror vi åker hem Fredag eller Lördag.
Vet ikke ännu hur det blir. Synd att de andra inte
kunde komma, som jaa skulle ha följt från början.
Men vi ska rå allt se till att det blir roligt ändå :)
Bara att titta förbi om ni/du har tråkigt.
Hoppas även på att Rebecca och kanske Samuel
kommer oxå :) Ligger ju utanför Alfta så det tycker
jag att dem ska göra :) hihi Kommer inte kunna
blogga förän jag kommer hem och så blire nog 
som om att jag har skrivit en bok + en massa bilder.
hihi... Innan vi åker till stugan iaf så ska vi handla
en massa mat och alkohol, packa och jaa ordna allt
så man klarar sig där borta :) hihii 
Nu ska vi kolla på film, äta och sedan sova. (jag och Erik)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0