Shulululu


(mitt bästa sälspaksspel som jag gjorde i Lördags)

Onsdag idag då.. Blir till arr man jobbar idag och i morgon sen blir det helg.
Tror inte jag ska jobba nå nästa vecka så då blir det väl till att ligga hemma
och göda upp sig tills Erik kommer hem från Utlandet.

Igår gick maskinerna riktigt bra, fööör bra haha närå inte för bra. Jag som är
lite lat bara :) Nya killen som jobbar med mig Jesper Lysell (eller hur efternamnet
stavas) går det faktiskt riktigt bra för, han är inte lat som en viss A och han
lär sig snabbt, skönt det :D

Jaa i morgon är sista kvällen då.. kommer nog inte få jobba där nå mer på länge sen e antar jag.
Så många andra som får hoppa in och jobba innan jag får så.
Suger ändå det, tror jag faktiskt har jobbat där 3 sommrar nu + lite på
höst, vår och vinter. Men det som vore skönast är om nån från Sundsvall
bara ringer till mig och säger att jag får jobb där så man kan flytta dit med Erik
och bara njuta av livet. :D hahaha så jävla tråkigt att han bor hos sina föräldrar
och jag hos mina, men vi har inte råd att bo i lägenhet utan jobb så.

slut snackat för mig. dags för att slappa innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Fan vad bra :D

2009-08-06 @ 11:32:56
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0