Fredag idag ja.

Thage mår sååå mycket bättre idag. Så skönt att se det tycker jag :)
Han ska kastreras om en månad så då blir han nog ännu bättre.
Han är iaf sig halvlik nu. haha han tigger iaf och myser med mig igen.
Weeii..
Klockan 18.00 så åker Erik bussen från hotellet och klockan 22.00 så
flyger planen från spanien till Sverige. FY FAN VA BRA!! :)
Jag känner verkligen behov av egen lägenhet nu jag. Även om det
är svinskönt att bli bortskämd så vill jag så gärna ha ett eget place.
Hellst i Sundsvall då såklart :) Men det går inte förän jag har ett
jobb. Mamma läste i tidningen att K.ungh Ab ska anställa fler folk
så jag ska nog ta och söka och hoppas på det bästa :)

Blir en lugn dag idag iaf, tv tittandes och filmtittandes antar jag.
Ska iaf ta och duscha, så det är iaf inbokat. heheh
I morgon skulle jag ha varit på Torön men det är förfan
20 där. fyfan va jävla sämst, så jag blir hemma. Eller jaa..
Kommer väl vara med Erik iaf :)

Jag vill så himla gärna åka utomland, va sist iväg när jag precis hade börjat 4an
och jaa Finland räknas inte tycker jag. heheh Men jaaa, iväg vill jag så himla
gärna. Är lite feg oxå för jaa jag vet inte riktigt hur jag näe jag vet inte varför.
Snål är jag oxå som fan, hahaha för känns som man spenderar så mycke
pengar på en vecka, men det är nog absolut värt det. Hoppas jag.
Svårt att bestämma mig lixom, men jag vet nog när jag ser hur det blir
om vi hittar billiga resor+hotell eller inte och så. mycke som håller på det.
MEN JAG VILL IVÄG!! hahaha.. cp sanne som inte kan vara 100% säker.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja cp Sanne ;) haha nejdå

2009-08-14 @ 15:43:51
Postat av: Sanne Karismaa

Ja jag är ju det :) hehe

2009-08-14 @ 15:59:11
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0