Fredag 10/5 -13

De hittar fortfarande ingenting som kan vara fel på mig. Ska få komma tbx och göra typ cykel EKG haha.. Han sa att jag skulle pröva träna trotts att det blir som det blir. Han trodde det inte va någon fara och att det förmodligen va lite blandat med stressen och mitt låga blodtryck men jag tror de är mycke med stressen ja men men..

Precis vilat med Wille lite grann iaf, va en rolig natt i natt och man va uppe länge så jag behövde vila lite :)

Vi åkte samuraj ute i skogen i timmar, vi va fan nästintill överallt haha.. Full smackad bil, hagger överallt som bara stuttsa omkring haha. Kul iaf :)
Va på kosläpp på dagen med Wille och Frida med barn. Mys ;) gjorde en jävla massa igår när jag tänker efter haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0