Tisdag 31/1 -12

Grymt glad man vart idag då. Fick veta att jag kommer få ett truckkort idag, alltså FÅ.. Underbara de är på K.ungh alltså inte konstigt att man trivs så jävla bra där då.. De kände att de va värt att sattsa ett sånt på mig och Emma H så vi kommer få det v8 :D LYCKA säger då jag iaf slipper man slänga bort 4500kr + moms på de.. Bara att börja sattsa på körkortet igen nu då, fattar inte att man ger upp när man börjar jobba alltså, blir så lat då så haha..
Men det ska jag styra upp iaf :) Som jag säger hela tiden då men nu ska Jesse puscha mig och gå på kursen så han kan övningsköra med mig :D Sen verkar det som om att det blir mycke jobb nu ett tag så bara att hålla i tummarna :D Mår ju så satans bra när jag jobbar så, har nog gått upp 2-3 kg nu så snart är man sig lik :D Inte nå anorexiaoffer längre på 43kg haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0