Måndag 20/2 -12

Vart en riktigt chill dag idag, klev upp kvart i 7 och va barnvakt åt Wille en stund sen åkte jag iväg till K.ungh för då vare dags att ta och fixa truckkortet då.. Hade teori fram till Lunch och efter lunchen så körde vi lite grann bara och sen va vi klara sååååå NU HAR JAG TRUCKKORT!! yaay mee.. Kan ju inte påstå att det va svårt precis och ett stort + va att vi hade en ung och schöön kille som tg hand om oss :) Men vi stannade kvar en liten stund iaf och hjälpte till lite på jobbet för de hade haft det körigt, så vi gjorde klart lite åt dom sen stack vi hem.. Jag har bara tagit det lugnt och väntat på att åka iväg och träna.. Ska möta upp Karin på Nordic halv 7 och det är ju snart så ÄNTLIGEN..
Idag är en bra dag, pepp pepp.. Pappa sa att han va stolt över mig oxå och det blir man ju inte ledsen över att höra heller så :D Kvälls pass på jobbet denna vecka iaf så i morgon äre bara att tuta och köra då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0