Söndag 12/8 -12

Blogg Appen funka väl inte så bra. Försökte skit länge igår att lägga upp ett inlägg men gick ju fan inte!! Va iaf iväg till en stuga ute i Annefors skogen tror jag att de va? Haha sov där iaf och myste på :) riktigt bra stuga faktiskt, dit vill jag igen iaf :) men på dan va jag med Wille och familjen min, somna på altan hos M med katterna och ja njöt av dagen bara :) på lördagen leta vi nå bra fiskeställe men alla fiskar har tydligen rymt eller nå? Haha sen åkte vi hem, duscha, käka och tog en liten tupplur. Efter man vaknat åkte vi iväg till Söderhamn och kika lite sen till Alfta men allt sög typ så åkte hem och sov. Snart ska jag iväg till Alfta och kolla på karnevaltåget iaf och sen plocka blåbär? Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0