Onsdag 25/4 -12

Nu är jag glad att jag fick jobba på skärtorsdagen iaf :) TACK LÖNEN!!
Kikar efter bil nu iaf och till helgen hoppas jag på att vara bilägare å :)
Ska förhoppningsvis kika på lägenhet så snart så möjligt.. På stan blire nog en 4a :)
Fan livet är på topp nu tycker ja.. Emma och jag kommer få en sjuk sommar om vi
fixar lägenhet bara :) Slit och släp vare ja.. Jobbar, tränar och försöker hitta på roliga saker :)
I helgen hoppas jag på en tripp, någonstans och göra nå kul och på Måndag hoppas jag på Uppsala..
Va ju i Stockholm i helgen å med syster och hälsade på Fredrik, TOPPEN helg verkligen men svindyrt haha
men lätt värt :) Fast jag ogillar stockholm starkt dock.. ajaa BB nu shuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0