Torsdag 20/10 -11

Känns som det är en evighet kvar tills man får spöka ut sig och hare riktigt gött.. Ska iaf se till att hålla mig
nykter tills dess iaf.
Ska dra med mig pappa min nu ut och övningsköra lite, öva på lite start i backe och backa runt hörn och skit..
Fuck vad jag hatar deras bil! Men vill verkligen ha körkort så nu ska jag försöka sattsa fast jag är så satans laaaat
är ju skönare att ligga hemma och slappa lixom. haha blivit som en degboll nu som bara ligger hemma utan liv typ. Måste få ett jobb nu nu nu nu! Men vet inte vart jag ska börja lixom? finns ju inge jobb på arbetsförmedlingens sida heller så vart börjar man lixom? vad vill jag jobba med då? svååårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0