Onsdag 19/10 -11

Har inte fått sovit många timmar inatt inte.. Sov hos Zandra och Wille e sjuk så han har hållt på och skrika typ hela natten :( Va iaf hos Frida igår jag och Zandra och lilla Wille då såklart.. Jag va även hos Frida idag. Pinsamast ever va iaf när jag skulle köra till Fråda oxå stanna jag vid röljus oxå trodde jag att jag hade 1an i men i mamma och pappas cp bil känner man typ ingen skillnad på växlarna men så när jag skulle åka för att det vart grönt fick jag kärringstopp 2 jävla gånger så säger pappa att jag har 3an i.. Tack pappa för att du sa det så tidigt! Men nu är jag hemma iaf och ska försöka kunna sova iaf snart typ eller nå.. Inte sovit bra på länge :/ Ajaa.. I morgon blire mer övningskörning iaf.. Jag är ju för lat så blir ju aldrig av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0