Måndag 3/10 -11

Lördagen vart ju bra tillslut fast jag fick åka ner på krogen själv från förfesten jag va på då.
Tur man har Jesper som va ut :) Gick hem till Micke sen iaf och försökte få mat men
tog sån tid så vi pallrade oss hem till Jesper och käkade en macka och somnade gött sen.
Söndagen bestod av en heldel mys, slappade hela dagen och kvällen kikade på film och
bara njöt :) Fredrik och Johan kom förbi de oxå och kikade på film med mig och Jesper.
Idag har jag varit på nå skit som startat via arbetsförmedligen, exakt samma sak som
jag varit på 2 gånger innan, helt jävla meningslöst! Sen har jag varit med syster för hon bjöd på mat..
Tur man bor granne med henne då :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0