Lördag 1/10 -11

Vart en lugn dag/kväll igår ändå.. Va iväg med Verran till Söderhamn och Bergvik en sväng på dan
sen va jag med Jesper och kika lite på idol sen va vi ute och kika lite en sväng och hem till
Danskarna och hängde där en stund sen åkte vi hem till han och sov.
Klev upp halv 8 i morse så skjutsade Jesper hem mig för han börja jobba 8 så.. Gick och
la mig och sov en stund till i sängen ja :) Nu sitter jag med blekmedel i håret iaf och ska ner på bolaget
när det är klart! Ikväll blire inflyttningsfest iaf, kommer bli bra tryck hoppas ja om inte alla är bakis
då bara för att de så stort skulle festa igår och gå på barbados. haha men de ska nog inte vara
så svårt brukar ju gå svin bra när det är Kriterie iaf så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0