Onsdag 9/3 -11

Söndag: Va med Emma och Per för jag hade övernattat där sen på kvällen
kollade jag och Emma på bio.
Måndag: Jag började städa Emmas lägenhet sen tränade vi och efter det lagade
vi mat och slappa till 2 filmer eller jaa vi somnade till den 3dje så hehe.
Igår: städade klart Emmas lägenhet sen fortsatte städa åt en annan person. haha
Sen fick man romantisk middag ;) och sen tränade man och sen vart det en film.
KUNG!! hehe..
Idag: Har sovit as länge, inte likt mig alls sen så har  jag vikt lite kläder och nu
ska jag iväg på stan med Verran och så blire väl träna sen antar jag :) hehe
Sen ikväll blir det..? Hmm..? Får la se får la se :) Emma vill nog göra nå lät
som de igår iaf. hehe

Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0