Måndag 28/3 -11

Helgen har varit som en upp och ner helg.
Igår när man skulle tvätta ansiktet så var det någon som skulle
dryga sig till 100% så först stängdes vattnet av, man fick mer tvål i
ansiktet och sen kom vattnet på så fick man mjöl på hela mig ist. Ååh
vart så sjukt less så tänkte ge igen med att kasta ner ALLA rena kläderna
men vart stoppad som synd va. haha men iaf har väl haft en bra helg ändå
de bra stunderna va riktigt bra och de dåliga va dåliga så hahaha..

Funderar på om jag ska köpa gymkort eller inte, har så sjukt lite pengar denna
månad efter som om att jag inte har jobbat nå så får se om jag kan köpa eller inte.
Men jaa kanske vore nå att lägga pengar på men ja får la se får la se. Vad ska jag
annars se fram emot om dagarna då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0