Måndag 25/7 -11

Känner att jag har börjat spåra ur lite..
Sover för lite, lägger mig typ vid 12-2 tiden
när jag ska upp och börja jobba vid 7.
Festar ganska mycket och bara släpper loss.
Har ju svinigt kul men det är ju inte riktigt jag kanske :P
Ärsch.. får fan vara lite galen nu när det ändå är
sommar och man bor i kollektivet, får lugna ner mig
lite när det börjar bli vinter och mysstämning :)
Har ju trotts allt inte varit singel sen jag gick i 7an så. haha
Men iaf, sitter hemma nu slutade jobba klockan 1 så ska
ta det lite lugnt nu bara sen blir det till att dra sig ner på
stan och bara mingla, är ju ledig i morgon så :D
Hoppas bara att regnet håller sig borta ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0