Söndag 9/1 -11

Har ju så tråkigt nu så lär ju updatera mig. haha
Festa igår vilket jag inte gjort sen Halloweentranan
och nu idag förstår jag varför. Inte pigg alls. Men de
va riktigt roligt faktiskt :) Men förstår inte varför man ska
ut på krogen egentligen för man har det alltid så mycket
roligare på för och efter festerna. Efterfesten vart de bara massa
bråk. haha inte bråk bråk utan bus bråk, kuddar kastades och
det vart brottning och en massa joll.
Nu väntar jag på att Jesper ska komma så ska vi äta frukost och
umgås lite :D snacka lite skit och ta igen lite för vi träffs så sällan så.
Sen blire väl bara till att ta det lugnt antar jag.

Sa på lite "skämt" igår en sak som folk reagera lite fel på skulle jag
tro så vart lite discussioner men vafan.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0