Onsdag 26/1 -11

Oj nu vart det ett litet uppehåll där va :)

Fredag: Va med Mats fram mot kvällen då jag och Verran drog oss ut
och hittade på någonting :) Sen vart det en Pizza sen sussa.

Lördag: Va i Gävle hos Mats mormor och morfar, käkade och fikade en massa
sen på kvällen var jag med Verran och kikade lite i Söderhamn och så. Mycket
trevligt :)

Söndag: Kände mig bakis fast jag inte hade drukit dagen innan, va på mc donalds
sen vart det bara mysa och slappa :) Va med Verran en sväng då oxå. hehe

Måndag: Jobbade sen vart de bara slappa, eller jaa.. Jag råkade göra stopp
i Mats toa så hans mamma och pappa och stig fick komma och fixa det.
(Hade inte skitit stopp, torkade upp så la jag allt papper i toan så precis när
jag spolade kom jag på att FAN DET KOMMER BLI STOPP)

Tisdag: Jobbade sen vart det lite snack sen massor med mys. Jag lagade mat och
hade fixat mysbelysning.

Onsdag, idag då: Har nyss jobbat, startat en eld och tvättar för fullt. Snart blir det träna?
sen ikväll blir det käka på tranan?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha pinsamt om de skulle vara bajs eller en använd tampong :D

2011-01-26 @ 22:30:38
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0