Fredag 14/1 -11

Jaa nu sitter jag här och har damp som vanligt. hahaha
tvingar Rebecca att vi ska iväg och åka pulka :) hehe
för jag vill att tiden bara ska ticka iväg så vi kan åka
iväg till min fasters stuga någongång :) Jag och Mats ska
dit i kväll och fixa lite inför i morgon då jag, Mats och Kneg
(som kommer sen) ska bada tunna, bada vak och basta.
GRYYYYYYYYMT!!!
Men iaf..
Igår så åkte jag buss ner på stan och träffa upp Jesper där
vi gick runt lite och sen skulle han jobba så då åkte jag hem
till Rebecca och väntade där i ca 30 min utanför sen så kolla
vi på Småstadsliv firar jul sen åkte jag hem till mamma och pappa
fast jag trodde jag skulle få åka hem till Mats så då fick jag damp
och satt och försökte tvinga folk att vara med mig men till slut halv 9
åkte jag iväg till Jesper iaf och övernattade där. Kollade på Skönheter &
Odjuret den gamla hederliga tecknade filmen :D heheh sen vart de
lite spelande och sen somna vi.. haha eller jag total däckade iaf.
Sen har jag åkt hem och bara sitter här nu då. hahaa

Ajaa nu ska jag äta nå kanske? as hungrig.. åt bara en kladkaksbit igår
sen 2 mackor hemma hos JEsper på kvällen.. ajja bajja Sanne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0