Torsdag 3/2 -11

Psykfall går det rykten om att jag är. Visst kan man tycka att nån är ett psykfall
när den kämpar för kärleken? Ääh man får kalla mig vafan man vill för ändå
jag som vet hur jag är och hur det är så.
--
Kvällspasset igår, shiiiiit de va så nå sjukt segt. hahaha men sista kvällen ikväll iaf.
Det är skönt :) Sen blir det ju helgisch. Väntar på svar från Verran nu och hoppas
på att vi ska komma iväg och träna. Är ju inte så roligt väder ute idag heller :/
feta jävla snöflingor, snön ska inte komma den ska ju bort, det ska ju bli sommar.
--
Idag känner jag mig dock inte lika pepp på att dra till Sundsvall men de beror helt på
om det blir nå lunchande och vad som händer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0