Torsdag 10/2 -11

Igår så körde jag lite bil då, fick sjukt mycke beröm vilket man inte tackar
nej till att få. Men de dryga va att han kallade mig Sanna hela tiden och jag
orkade verkligen inte att rätta han heller. Men det gick iaf jätte bra :)
Sen tränade jag ensam ett kort pass och sen va jag ut och käkade med
syster + gäng. Sen hängde jag på syster hem och nu är jag hemma igen.
Vart inte så många timmars sömn i natt precis men så äre ibland. Eller
så har det varit några nätter nu.

Ska ta och kasta om lite kläder och kasta i mig nå käk nu för att sedan
dra iväg på nå jävla skit via arbetsförmedlingen, kan ju inte skippa de
nu heller när jag inte jobbar denna vecka :/ FAN.. Sen får vi se om jag
drar iväg och tränar eller ej.. Får se hur jag känner sen. Annars vet jag
inte ännu vad som ska hända.
---
Det är inte lätt att bara gå sin väg när man kan se det fina..
--
Btw kul att folk skriver i min blogg iaf :) Och tack för att ni gillar min
urgamla design. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0