Tisdag 22/2 -11

Det händer alldeles för lite om dagarna tycker jag :/
Igår gjorde jag inte mycke alls fram tills då jag skulle träna.
Tränade på höghammarhallen och det vill jag nog aldrig mer göra
om. Det sög där tycker jag. Sen hjälpte jag till att riva lite tapeter
och efter det åkte jag hem och tog min efterlängtade dusch och
kastade i mig lite mackor :) På med värmefilten och sen sussa.

Idag har jag varit på gruppsak på vandra, lika tråkigt idag oxå.
Helt meningslöst att gå på de dära tycker jag men jag måste väl.
Sen klockan 2 ska jag på stan en sväng och sen klockan 16.00 ska
jag träna med Emma Malmberg. Kom och tänka på de känner 3st Emma
så lär väl skriva in efternamnen oxå på de jag umgås med så man
inte blir helt förvirrad :) haha Ringde tidigare på ett jobb oxå så bara
att vänta och se :) Skickade in en intresse så. :P

I morgon blir det en händelserik dag iaf. Ser fram emot det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0