Söndag 27/2 -11

Trotts alla varningar ville jag ge han en egen chans, sen föll jag pladask.
Då var det kört! Sen gjorde jag allt för att bevisa för andra att han är inte
densamma som allt sägs, han kan bli bli bättre, men så var det ju inte.
Så sjukt kär som man va så gjorde man allt för att få det att funka, få
han att inse få slut på allt skit så man kunde få det bra och så man kunde
få alla att inse att han är en bra kille. Men så var ju inte fallet trotts allt
offrande från min sida. Sårad gång på gång på gång på gång senast i Fredags.
Vi hade det jätte trevligt och as bra på torsdagen och bra samtal på fredagen
men sen fick jag veta från andra håll att det fanns en ny så enough is enough
kände jag då, nu får det verkligen räcka på riktigt så nu glider man vidare i
livet.
---
Gårdagen.. Körde ett långt pass på gymmet och jag lovar fan va all träningsvärk sen
fre och lör känns idag UFFA. Men iaf, sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning sen hem
till Malin och efter det till Verran där vi festade och sen ner på tranan och sen jaa fan
orkar inte skriva allt men kvällen va riktigt rolig tycker jag :) haha vart inte alls
som planerat dock men det va skoj :D va väl hemma runt 4 halv 5 kanske? men iaf Tack tjejer :)
--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0