Måndag 28/2 -11

Legat i sängen från typ 8 - 12 och bara tänkt och slappat. Sen har mamma nyss färgat
mitt hår oxå så snart blir det duschen :)
--
Hängde med Emma till bion i Arbrå igår och kollade på en barnfilm tror den hette Hotell Knorren
eller nå sånt? Den va bra faktiskt :) hehe Sen åkte vi till Esras och försökte komma på nå att
göra så halv 10 skicka jag sms till 118100 skrev:
Jag - Vad gör man i Bollnäs en söndagskväll?
fick svar typ vid 11 att de skulle ta lite tid att få svar på frågan och sådära men vid 12 så
fick  jag det riktiga svaret och det stod:
118100 - Ursäkta ett sent svar. 118100 hoppas att ni fann något roligt att göra i Bollnäs, om det
är så att ni fortfarande funderar på vad ni skall göra så föreslår vi att ni kollar på Svensk Maffia som
börjar på tv4 nu.
Snacka om ett lamt förslag då. hahaha
--
Får se om jag kan träna idag iaf annars så vet jag inte vad jag ska hitta på för någonting. Hmm.. mina
dagar är så tråkiga och syssellösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0