Måndag 21/2 -11

Idag fyller min vän Natalie 20 år, Grattis på du ;) hehe
Ska väl träna lite senare iaf fast jag nog inte borde för jag är
lite sjuk då. Men det skiter jag i för vart bara att man tränade
en dag förra veckan så. Sen ska jag säkert träffa en vän och
umgås lite oxå. Mer än så vet jag inte nu..
--
I lördags skulle jag vara med Verran men vart bara en kort visit på
kvällen så följde med syster och Krille hem till dem ist och övernattade
där. Vart en lugn lördag..
--
Sen på söndagen så va jag en sväng till Söderhamn sen sov jag lite
middag och efter det vart det bingolotto :) Jag vann för första gången
i mitt liv tror ja..? Minns fan inte om jag vunnit där nå när jag va
liten men jaa iaf.. De snåla jävlarna gav mig bara 100kr fyfan. Men
jag är riktigt glad ändå för jag vann ju.. hallå! hahaha
--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0