Lördag 26/2 -11

Undra om jag bara ska blotta ut och skriva exakt hur detta året med han har varit..
Bara lixom hjälpa andra att han är en lögnare och han vill inte bli en bättre människa
och kommer hålla på såhär forever and ever. Är det fel att skriva ut det här? hur detta
året har varit? "Varna" andra?
--
Har nyss kommit hem från Nordic, Va och tränade med Malin idag. Hehe hon kör
verkligen med mig. haha men de är bra de för jag är så lat så.
Nu ska jag väl ta en dusch och sedan göra mig i ordning för fördelsefesten :)
ÄR NÅ SJUKT PEPPAD!!
--
Gårdagen va vi full bil och åkte runt och muppa oss i ca 3 timmar iaf. SKOJ :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

påtanke med att folk försökte varna dig och du inte brydde dig så är det en jävligt dålig idé, låt dom skapa sin egns uppfattning, precis som du gjorde. gå vidare.

2011-02-26 @ 16:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0