Torsdag 18/8 -11

Kollade på lite resor igår och billigast utav ställena jag ville åka till va till Alanya, någon som varit där? isf äre bra?
Segade hemma typ hela dagen igår sen åkte jag iväg och fick lite mat och mys, men bara lite mys. hahah
Har hunnit med lite ärenden idag, kört lite bil oxå, jag må säga att jag är fan ganska duktig :) Parkerade för första
gången oxå på ica parkeringen. Nyss duschat och nu tänker jag nog dra igång en film och slappa lite? hoppas
jag kommer på nå att göra sen bara, palla ligga hemma en hel ledig dag till då. hahah
--
Lovar man en sak så ska man hålla det oxå, hur ska man annars kunna lita på den personen?
--
Om någon tar bort en från facebook betyder det då att den hatar en? Fattar inte att allt kretsar så mycket
runt fb. Visst använder jag fb rätt mycket men ändå. Jag blir inte ledsen om någon skulle ta bort mig iaf. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0