Söndag 21/8 -11

Vilken arbetshelg alltså, chokerande saker och ny våning. Stor skillnad på den våning
jag jobbat på hela sommaren och den jag va på idag iaf. Oj oj oj.. Men gillar nog
min våning bäst ändå för där blir det aldrig långtråkigt om man säger så, finns alltid
någonting att göra. haha
--
Åkte på Crusing igår med Verran och Pontus iaf, det va trevligt de fan tackar för att
man fick följa :) Hade man iaf någonting att göra fast typ hela dagen sög annars.
Räddade lördagen om man säger så :)
--
Nu ska jag slappa lite kanske somna till lite i soffan sen hoppas jag på nå roligt för
nu går ju jag på "helg" sen äre sista arbetsveckan som blir stenhård :P men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0