Onsdag 10/8 -11

Händer inte så mycke just nu inte i mitt liv. Är ganska mycke jobbande
för min del nu så men jobbar ju bara fram till den 25 augusti så men ändå.
Slut på mina "lyxveckor" nu iaf kan jag lugnt säga..
Idag jobbar jag 13-20 iaf sen blire 6.45-16 i morgon och 7-16 på fredag
och sedan har jag min lediga underbara helg :) på 2 dagar bara dock men
vafaaan :)
Sjuk är jag oxå :/ Fyfan för det..
Men i måndags så vart jag riktigt rädd för mig iaf. Kollektivet skulle
till hällen och elda lite och bara mysa men jag pallade inte för
jag va så sjuk så jag somnade i 30 min på soffan men vaknade
utav att högtalarna lät så inåthelvete, så när jag kollade upp så
såg det precis ut som jesper och Malin satt bakom fåtöljen och tittade
fram med ansiktena och flinade så jag sa "Vafan vill ni då?" (Trodde
de va dem som jävlades med mig) Men desto mer jag fick tillbaka synen
desto mer såg jag att det inte va någon där så jag vart lite rädd för
mig själv så jag vandrade till hällen jag oxå.. Svin mysigt var det, satt
där till säkert 2 halv 3 eller så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0